مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

یادش بخیر

اون روزا ما دلی داشتیم واسه بردن

جونی داشتیم واسه مردن

کسی بودیم،کاری داشتیم

پاییز و بهاری داشتیم

تو سرا ما سری داشتیم...

دعای دلی

الهی محبت نااهل به پای دلت نپیچه 

 

 

مشروح:گفتم محبت،نه عشقااا،اشتباه نشه

فال امشب

به عزم توبه سحر استخاره کنم                      بهار توبه‌شکن میرسد چه چاره کنم

سخن درست بگویم نمی توانم دید               که می خورند حریفان و من نظاره کنم

چو غنچه با لب خندان بیاد مجلس شاه             پیاله گیرم و از شوق جامه پاره کنم

بدور لاله دماغ مرا علاج کنید                                  گر از میانه بزم طرب کناره کنم

ز روی دوست مرا چون گل مراد شکفت            حواله سر دشمن به سنگ خاره کنم

گدای میکده ام لیک وقت مستی بین                که ناز بر فلک و حکم بر ستاره کنم

مرا که نیست ره و رسم لقمه پرهیزی                   چرا ملامت رند شراب خواره کنم

به تخت گل بنشانم بتی چو سلطانی         ز سنبل و سمنش ساز طوق و یاره کنم

  ز باده خوردن پنهان ملول شد حافظ

   ببانگ بربط و نی رازش آشکاره کنم

هیچی

گفت برمی گردم، 

و رفت، 

و همه پل های پشت سرش را ویران کرد. 

 

همه می دانستند دیگر باز نمی گردد، 

اما بازگشت 

بی هیچ پلی در راه، 

او مسیر مخفی بادها را می دانست...

گم شده ام

خویش را گم کرده ام در سنگلاخ زندگی 

هر چه می گردم نمی دانم کجا افتاده ام...