مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

فوقی شدیم

آزمون ارشد برگزار شد و تمام... 

خب که چی؟به من چه؟

تو رفتی یا من؟

از وقتی که دوستم مرا ترک کرده است،کاری ندارم بجز راه رفتن 

راه می روم تا فراموش کنم 

راه می روم،می گریزم،دور می شوم 

دوستم دیگر برنمی گردد،اما حالا من دونده دوی استقامت شده ام... 

 

شل سیلور استاین

خط من و تو

ما نه خط های موازی بودیم
نه متقاطع
من و تو
فقط دو خط بی ریا بودیم
دو خط کم رنگ
شاید پر رنگ ... 

 

برگرفته از دل نوشته عاشق پاییز

شبکه پیام

توجه !                                     توجه!  

تمام مسیرها  به مغز اینجانب مسدود می باشد،مسیر خود را عوض کنید

اصل زندگی

همیشه یه اصل مهم واسه خودت تو زندگی بذار تا دلت خوش باشه: 

        داشته هاتو در نظر بگیر و نداشته هات رو هی نشمار.و البته مهمه که برای از دست رفته ها هم دیگه غصه نخوری!  

و البته به نظر من برای دلخوش موندن به داشته های درونت توجه کن و اونا رو دوس داشته باش که فقط مال خود خودته و هیچکی نمیتونه ازت بگیرشون یا عوضشون کنه،اونا جوری هستن که تو بخوای!!! 

 

اصلش یه کم طولانی شد فقط :پی