مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

بالاخره ما هم آمدیم بازی

۱- دلیل اسم وبلاگ :

اونایی که من رو می شناسند مخصوصا دوستان هم دانشگاهی می دونند من عاشق شهر یزدم. مدت زیادی بود که می خواستم یه وبلاگ راه بندازم اما اسمی به نظرم نرسید تا اینکه 1شب از شبایی که توی خوابگاه بودم و طبق روال توی تخت بودم اما خوابم نمی برد یهو این شعر مجید اخشابی(ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟) آمد روی زبونم و این اسم به نظرم خوب آمد.آخه 4سال مسافر کویر بودم با تمام خوبی ها و بدی هاش.


۲-دلیل انتخاب اسم مستعار :

اولش دوس نداشتم همه اینجا رو بشناسن،به دلایلی.خب اینجوری لااقل دیرتر شناسایی می شدم.حالا که دیگه همه ما رو شناسایی کردن البته خیلی راحت بوده فک کنما و من ناراحت نیستم


۳-پنج تا از وبلاگ هایی که می خونم :

آقاپسر:یکی از دوستان و هم دوره ای های دانشگاه است که من سبک نوشتنش و البته این شخصیت نتی رو دوست دارم. میگم نتی چون بیرون اینجا خیلی ساکته وگرنه برای من خیلی قابل احترام و عزیزه.تازه اینجوری یکم از اوضاع و احوالشم باخبر میشم.

خلوت من:بازم یه هم کلاسی و یک دوست دانشگاهی.نوشته هاش رو دوست دارم مخصوصا پست های کوتاه که کلی حرف دارن انگار.البته 1دلیل دیگه هم سوادیه که پشت بعضی متن هاش هست.البته مدتیه کم پیدا شده

رخساره:خب اینم که محبوبه نازنین ماست.1دوست خوب و بامرام.کافیه دیگه.باقیش بماند...

سلام آخر:اینم 1بلاگ گروهی از بر و بچ باحال سال بالایی.صمیمیتی که توی جمعشون بود این جا هم پیدا میشه.تازگی هم که کلی خبر خوب هی می شنویم از بلاگشون و کلی ذوق می کنیم

لحظه: یه دوست یا بهتر بگم تنها دوست اینترنتی من.همین جا با 1نظر دادن آشنا شدیم.1پستم واسش نوشتم.ایناهاش


۴-پستی که همه عقایدم رو توش نوشته باشم  :

به قول آقاپسر عقاید آدم تو 1پست جا نمیشه.یعنی اصلا منطقی نیست البته ببخشیدا.شاید میشه گفت گوشه ایش اینجاست یا این یکی


۵-مشکلی که با بچه های وب رفع کردم :

اینجا تنهایی هام پر شده.دق دلیام خالی شده.هر حرفی که نمیشده رودررو بزنم به یکی(هرکی،به هر دلیلی،حتی کسی که عمرا اینجا رو پیدا نمیکرده) اینجا زدم و سبک شدم


۶-پنج نفری که باید دعوت کنم :

سلام آخریا،رخساره،خلوت من،لحظه

شد ۴تا،خب بسه دیگه


نکته اول:این پست ۱بار تایپ شد و تا آمدم ثبت کنم کامپیوترم مرد. منم که سرم شلوغ!!! دیگه نشد بنویسم تا امشب

نکته دوم رو بیخیال

نظرات 8 + ارسال نظر
رقیه جمعه 9 مهر 1389 ساعت 02:00 http://lamhe.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
+
چششششششششششششششم حتما من هم شرکت میکنم.
+
بی زحمت ایمیلتان چک شود خواهرم :)))))

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بی بلاااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ما هم چشششششششششششششششم خانوم خانوما

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 12:22

سلام با مرام
ببخشید من نفهمیدم منو کجا دعوت کردیو باید چی کار کنم؟
اما هر چی هست چشم بسته قبول
فقط لطفا یه توضیحی بهم بده

سلام عزیز
باید به سوالای همین پست جواب بدی
مرسی

فاطمه ندا پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 00:00 http://fatemehneda.blogfa.com

عزیزم من امروز وبلاگتو دیدم
من رو به لیست وبلاگ هات اضافه کن. منم با اجازه این کارو می کنم
خیلی دوست دارم ببینمت. آخه کی....
حیف نمی شه گفت

عزیز من تورو دارم تو لیستم(به نام دلارام)
منم دوس دارم ببینمت.دلم واست تنگ شده
ایشالا در اولین فرصت میام ببینمت

مریم چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 12:40

سلام عزیزم
من تازه وبلاگت رو دیدم . در حد لالیگاست . خیلی خوب بود . خیلی از مطالبت لذت بردم . مثل همیشه خوش سخن ....
امیدوارم همیشه موفق باشی گلم

سلام خانوم خانوما
مرسیییییییییییییییی
چقد تعریف کردی بابا.این طورام نیست.تو لطف داری عزیزم
همچنین گلم

فاطمه ندا شنبه 4 دی 1389 ساعت 00:37

کجایی دختر. نامزد کردی دیگه نمی نویسی
من قاطی ام
اس ام اسات و تک هاتو جواب نمی دم چون داغون تر از اینم که تمرکز کنم و مثل آدم رفتار کنم
:(

محبوبه شیرازی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 14:06 http://ruzhaieman.persianblog.ir/

سلااااااااااااااام
حوبی؟
پس چرا دیگه آپ نمیکنی؟
میبینم همه سخت گرفتارن!!!!!!!!!
امیدوارم هر جا هستی خوشحال باشی

سلااااااااااااااااااام خانوم
الان که دیگه میدونی چرا نبودم این چند وقت
ایشالا به زودی آپ میشه

مٌهان یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 06:29 http://newmoooon.blogfa.com

مبارکه ....تون.

میدونم خیلی دارم دیر جواب میدم واقعا ساررررررررررررررری
مرسی

مجتبی خجسته پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 19:42 http://mojtabakhojaste.blogfa.com

سلام..وبلاگ جالب و رمانتیکی دارید..یه جورایی خاصه...در سال جدید برایتان دل خوش-بخت پیروز و کام شیرین را آرزومندم..

خیلی ممنون و ببخشید بابت تاخیر در جواب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد