مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

دوست اینترنتی

امروز این بلاگم باعث شد یه دوست پیدا کنم،این چیز جدیدی نیس،قبول دارم 

میدونی چیش واسم جالبه؟فامیلی یکسانی داشتیم و  من واسش پیغام گذاشتم  و حالا که دنیای مجازی بیشتر آشنامون کرد فهمیدم هم رشته هم هستیم و دانشگاهی درس میخونه که من سال اول قبول شدم و نرفتم.خیلی اشتراکات دیگه هم داریم.خیلی باحاله!

من که خوشحالم از این آشنایی

نظرات 6 + ارسال نظر
مژده سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 01:25 http://www.clickwoman.blogsky.com

سلام دوست عزیز سایت ما بروز شد
شما را به سایتمان دعوت می کنم
وان شا الله حداقل 1 مورد از مطالب ما برای شما سودمند ومورد توجه باشد
بسیار علاقمندیم وبلاگمان را پیوند بزنید تا دیگران را از محبت تان وما را از دوستی خود بی نصیب نگزارید
موفق باشید
))))باور نکردنیه ! کلیک کن باورت میشه ؟((((
http://www.clickwoman.blogsky.com

منفی سی سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 09:45

جالبه:)

سمیه سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 18:52

سلام گلابی
من تازه می بینم وبلاگتو
یه بار کلی مسافر کویر سرچیدم اما تو نبودی
دلم برات تنگیده یه عالمه
خوشحالم که میتونم از اینجا هم باهات در ارتباط باشم:*

سلام
از کم سعادتی ما بوده دوست جون
من بیشتر
آره خیلی خوبه که پیدا شدماااااا;)

محبوبه سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 20:48 http://ruzhaieman.persianblog.ir/

سلللللللللللللللااااااااااااااااااام
وااااااای انقد ذوق کردم با اسم رخساره منو لینک کردی
مرامتو بابا عشقهههه

بوس بوس

سلااااااااااااااااااااااااااااام
دیگه دیگه
ج جمالتو عشقه ک کمالتو عشقه با وفا

می بوسمت

غیاثی سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 23:46

دی :)

سمیه چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 16:44

یا خداااااااا
این ادبیات کلامتنو برم!

قربون آبجی
چه میشه کرد دیگه!;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد