مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

دوست من سلام!

  

ای صمیمی! ای دوست! 

گاه بیگاه لب پنجره خاطرمن می آیی 

ای قدیمی!ای خوب! 

تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم! 

آرزویم همه سرسبزی توست. 

دائم از خنده لبانت لبریز! 

دامنت پر گل باد!

نظرات 1 + ارسال نظر
۳۰- شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 06:23 http://manfy30.wordpress.com

روزگاری پیش در شهری نه دور دوستانی داشتم که ایام آنها را آنقدر از من جدا کرد که اکنون یادشان شیرین تر خودشان است
و امروز در شهری نه دور من در همسایگی دوستان قدیمم با یادشان زندگی میکنم
-----------------------------------------------------
امید که این بار....

سلام
ممنون که سر زدید و ممنون بابت نظر
خوش باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد