مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

دوستت دارم؟؟؟!

خیلی وقته دارم فک میکنم به این موضوع که دوستت دارم یا نه؟؟؟ ولی به هیچ نتیجه ای  نرسیدم  

هیچی!!! 

شک کردم که اصلا از اول هم من دوست داشتم یا فقط فک میکردیم هر دو که همدیگرو دوس داریم 

آخه  اگه دوست دارم پس چرا دلم بعد خداحافظی تنگ نشد واست؟ 

چرا بهونه ات رو نگرفت؟
چرا دیگه دوس ندارم ببینمت؟ 

چرا دیگه نمیخوام جایی باشم که تو هستی؟ حتی یه جورایی می ترسم

...و هزارتا چرای دیگه دارم بی جواب!!!

کاش میشد بهم بگی ولی نیستی که بگی.شاید تو هم نمیدونی   

ولی آرزو میکنم هر جا هستی خوش باشی و خوشبخت

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 15 آبان 1388 ساعت 23:39

شاید یه توهم از دوست داشتن بوده ، ولی به هرحال قشنگ بوده و هست

سلام دوست عزیز
ممنون
مشخصا شما "تو"ی این جریان نیستید
برام جالبه بدونم چرا میگید قشنگ بوده و هست
خیلی اذیت میشی اینجوری

شکلات دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 00:30


احساسی دارم
احساسی که قادر به توصیف آن نیستم
احساسی که از درون می سوزاند مرا
احساس میکنم قلبم سنگین شده
بغضی ناشکفته دارم
میخواهم این آتش درون را
با قطرات شبنم چشمهایم خاموش کنم
ایکاش کسی بود تا بتوانم با او سخن بگویم
از دردهایم بگویم
ایکاش کسی بود که می فهمید مرا
ولی حیف
قصه ی مادر بزرگ راست بود
همیشه
یکی بود، یکی نبود.
خدایا
برایم عشقی پاک عطا کن
تا در سوختنم شریک باشی
خدای من
همیشه
و در همه ی لحظه هایم
تنها کسی بودی که هرگز مرا ترک نکردی
میدانم که این بار نیز در کنار من هستی
خدایا
کمکم کن
باری دیگر
مثل گذشته
مثل هر لحظه

شکلات دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 00:35

امیدوارم روزی برسد که محبت ها را در قلبها جستجو کنیم نه در سخن ها
امیدوارم روزی برسد که گفته هایمان با خواسته های قلبی مان یکی باشد
امیدوارم روزی برسد که همدیگر را به خاطر چیزهای بی ارزش فریب ندهیم
امیدوارم روزی برسد که بفهمیم با ارزش ترین چیز در دنیا قلب مهربان است
زیرا که عشق را در خود جای می دهد
امیدوارم روزی برسد که عشق دیگر بازیچه نشود
امیدوارم

۳۰- چهارشنبه 20 آبان 1388 ساعت 11:34 http://manfy30.wordpress.com

من هم چند بار تو این بازی افتادم
ولی بازی ها تا وقتی جریان دارند جذاب هستند
بازی تا وقتی که بازیکن ها تو زمین باشند ادامه داره این قانون همه بازیهاس

ع سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 23:56

این حرفا همش فرار از واقعیته!۱جور تسکین درده!چون دیگه نیست پس ۱جور میخواهید خودتونو متقاعد کنید که شاید از اول دوستش نداشتیدوفکر میکردید که دوستش دارید!!! ولی اینا همش نشانه اینه که دوستش داشتیدو دارید!

شما درست میگید
دوسش داشتم و دارم
اون حرفا از لجبازی بود
اما اون هست یه جورایی و هر دو رفتیم...

[ بدون نام ] جمعه 6 آذر 1388 ساعت 11:16

نمیدونم دید همه یکی نیست ، به نظرم قشنگه خوب ، باید لایق شد ، سختی هاشم قشنگه
طهارت ارنه به خون جگر کند عاشق ، شاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد