مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

۲۴تمام.

حدود ۲۴ سال و ۵-۶ ساعت پیش تو بیمارستان مهدیه تهران یه دختری به دنیا آمد که الان شده من! 

اون روز همه خیلی خوشحال بودن،هیچ کسی نمیدونست که این دختر در آینده چی و چجوری خواهد شد اما همه واسه خودش  دوسش داشتن.  

بچه که بودم همیشه به نظرم 24 ساله ها خیلی بزرگ  بودن،فک میکردم منم وقتی 24 ساله بشم خیلی بزرگم،خیلی کارا رو کردم و به خیلی جاها رسیدم.این رو میدونم که اون روزا زندگیم خیلی هدفمندتر از الان بود، اما امروز  24سالگیم تموم شد  و من اصلا بزرگ نیستم و برعکس هنوز خیلی کوچیکم.من اصلا از این 24 سال زندگی خوب استفاده نکردم.خیلی روزام هدر شده، قدر خیلی از چیزای خوبی که داشتم رو ندونستم و خواسته  یا ناخواسته از دست دادمشون.امیدوارم خدا من رو ببخشه و بنده های خدا البته...

 

راستی به نظر تو من بزرگ شدم؟ 

 

پی نوشت: بعد این همه ناله یه چیز جالب:بنده به عنوان یک مهندس کامپیوتر در لحظه تولدم امسال داشتم اساسا کامپیوترم رو گردگیری می کردم،دیگه ثابت شد مهندسم بابا

نظرات 4 + ارسال نظر
کارگر سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 10:26

سلام تولدت مبارک خانم مهندس

سلام
ممنون دوست عزیز

آرش پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 11:57

سلام عزیزم
چرا این طوری فکر می کنی
ما هم زیبا بزرگ شدیم هم زیبا کودکیمون همراهمونه
هیچ وقت بابت هیچی از عمر گذشته ات پشیمون نباش چون اون زمان هم زیبایی خودشو داشت که اون لحظه اون رفتار رو می طلبیده
امیدوارم روزی بیاد که تمام وجود جونهای ایرانی پر از امید بشه
به امید اون روز شاد باش
بوس بوس

مسافر کویر سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 14:56 http://asemoni.tk

دمی از رفیقان خود یاد کن
تو دل خستگان را کمی شاد کن
تو بنشین به پای سخنهای دوست
زآنچه شنیدی تو فریاد کن
دمی با دل خسته ام یار باش
بدرد دل من , تو غمخوار باش
دمی بشنو از درد و ا ندوه یار
بیادم شبی را , تو بیدار باش
شبی بر دل زار و افسرده ام
نظر کن!ببین از چه غم خورده ام
که دل گوید از خنجر یار ودوست
چه زخم عمیقی که من خورده ام !
وزآن پس تو اشک دلم پاک کن
تن ُمرده ام را تو در خاک کن
وگر بین مَردم دلی شد فنا
تو یادی زاین قلب غمناک کن


به روز شدیم
در کلبه کوچکمان منتظرت هستیم[گل]

سلام
قابل توجه دوستان عزیز:
همه ی مسافر کویرها من نیستمااااا
خوش باشید

دهاتی چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 11:19

پست بعدی هم حتما 25 تمامه ؟!!

اگه خدا خواست و ما زنده بودیم و اینجام تا سال دیگه بود و...شاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد