مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

با تو یا بی تو

این روزام رو که تو دفتر روزنوشتای ۸۸ مرور میکنم از حضور "تو" پره و حضور "تو" و حضور "تو"... 

 و ۸۹ عاری از تو 

نمیدونم اون روزا خوب بود یا این روزا

نظرات 4 + ارسال نظر
منفی سی سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 23:48

...

حالا اینی که گفتید یعنی چه؟

دهاتی چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 01:07

روزای سال ۹۰ بهترن

امیدوارم

ع شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 00:20

زندگی دفتری از خاطره هاست...چند برگی راتو ورق خواهی زد....مابقی را قسمت...پس این روزا و اون روزا هر دو خوبن!

محبوبه شیرازی سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 00:12

سلام عزیزم
خیلی خوشحال شدم دیدم وبلاگ داری
خیلی دلم برات تنگ شده
بوووس
اگه دوس داشتی به وبلاگ منم بیا
البته این روزا حال و هوای وبلاگ دلگیره

مواظب خودت باش

سلام عزیز دلم
ممنون
من بیشتر
حتما سر میزنم
ایشالا همیشه شاد باشی گلکم نه دلگیر و دلتنگ
می بوسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد