مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

لیلی و مجنون

دو شبه که دارم ادامه "لیلی و مجنون" رو میخونم،نمیگم دلم واسه مجنون میسوزه،چون خودش انتخاب کرده و واقعا بدیی نمیبینه اما طفلی گناه داره. هرچند از نظر من اوضاع لیلی بدتره. 

خوشحالم که مجنون نمیشم امیدوارم هیچ وقت لیلی هم نشم...

نظرات 9 + ارسال نظر
مسافر یکشنبه 29 فروردین 1389 ساعت 02:35 http://asemoni.tk

عالی بود

منتظرت هستم

مرسی
لطف داری

[ بدون نام ] یکشنبه 29 فروردین 1389 ساعت 12:29

وای من نامه نگاری ها و ابراز دلتنگی ها و دلداری هاشونو خیلی دوست دارم.خیلی قشنگه
دلتنگ مباش اگر کست نیست
من کس نی ام آخر این بست نیست؟

این یکی از فوق العاده ترین ابیاته

منفی سی دوشنبه 30 فروردین 1389 ساعت 00:10

ما همه مجنون هستیم
وگرنه انسانیت ارزشی نداره
ما همه هدفی داریم
و اون هدف لیلی ماست
هدفی بزرگتر از همه گامهایی که برمیداریم
و هدفی که در وصف اون حافظ میگه:
در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن - شرط اول قدم آنست که مجنون باشی

تعبیر خیلی جالبی بود
ممنون

زهرا دوشنبه 30 فروردین 1389 ساعت 01:31

"چرا وبلاگ نمی زنید.خوبه یه چی ازتون بمونه.خوبه آدم به وبلاگ دوستاش سر بزنه.یه جورایی یاد دانشگاه می یفته" اینا از مزایای وبلاگ نویسه به قول یه نفر ;)

سلام زهرای عزیز
این زهرا خانوم گل هم دانشگاهیه ما بوده حالا؟

شکوه دوشنبه 30 فروردین 1389 ساعت 20:30

سلام خب یه تشکر ازم میکردی؟ این همه امدم خوندم

سلام جون دلم
ببخشید
جدا خوشحالم که میای و سر میزنی
ممنون

فاطمه لبافی دوشنبه 30 فروردین 1389 ساعت 21:01

چرا انقد غم میا بیرون ازین جا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هان؟

مسافر شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 01:08 http://asemoni.tk

ای بهترین ، والاترین ، ای خالق تمام زیبایی ها و پناه بی کس ها ! تویی که در دل شبهای خاموش مرا می بینی و صدایم را میشنوی و همواره با من در کنارم هستی . تویی که به من دلی به عمق دریا و وسعت آسمان دادی و نگاهی از جنس باران و اشکی به زلالی شبنم و به من یاد دادی که چگونه با امید به تو با مشکلات بجنگم ومسیر زندگی را به سمت قله خوشبختی طی کنم و به من آموختی که چگونه دنیا را زیبا ببینم و زیبا بیندیشم . من همیشه نیازمند تو هستم ، یک لحظه هم مرا به حال خودم مگذار .


پست زیبایی بود
موفق باشی [گل]

در کلبه کوچکم منتظرت هستم [گل]

محبوبه شیرازی سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 00:18 http://ruzhaieman.persianblog.ir/

اینم آدرس وبلاگم

شکوه یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 20:57

این لیلی و مجنون تموم شد حتما پله پله تا ملاقات خدا استاد زرین کوب بخون یا از کوچه رندان اگر بخونی عشق میکنی

مرسی
مثه همیشه کتابای خوب و قشنگ پیشنهاد دادی
حتما می خونم عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد