مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

بوی زندگی

یادتو 

 

 

وااااااااااااااااااااااااااااای! 

از بوی خوشش،که تمام اتاقمو گرفته، مست شدم 

مرسی خدا 

 

گلای تو صندوقچه رو میشناسی؟یادگار تو اند. 

تو از من چی داری که هر روز بهت سلام کنه؟

نظرات 7 + ارسال نظر
صابر شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 07:36 http://ps-neghab.blogsky.com/

امیدوارم فقط سلام کنه................

[ بدون نام ] شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 23:03

من دم دستی ترین چیزی که می بینمش
لیلی و مجنونه
سرآغاز همه چیز مبهم و دشوار است
نه سرانجام آن
و من می خواهم
تو مرا به عنوان سرآغاز به یاد بسپاری

یادش بخیر موقعی که داشتم با عجله می نوشتم
سرآغاز همه چیز مبهم و دشوار است...

غیاثی دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 00:20 http://lamhe.blogfa.com/

من هر چی منتظر میمونم عکس باز بشه و کامنت بذارم نمیشه.فعلا اینو علی الحساب داشته باش تا عکسو ببینم.

ممنونم عزیزم

صدیق دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 10:08

مهدیه جون ببخش من از اینجا سو استفاده می کنمااا! زهراااااااا جوووون من دلم واست تنگ شده ه ه ه!!(به سبک خودم بخون) یادت رفت اینجا اسمتو بنویسی؟:-)

خواهش
ما برای وصل کردن آمدیم نی برای فصل کردن:پی

صدیق دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 10:13

بامت بلند که دلتنگیت مرا
از هر چه هست غیر تو بیزار کرده است

حالا این یکی رو واسه من نوشتی یا زهرا جون؟؟؟

صدیق سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 09:33

دومی واسه خودته :دی

قربون دلت و دلتنگیاش(بوس)

زهراااااااااجوووووون چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 22:22

اسب آبی منم دلتنگتم بیا ببینمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد