مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

ختم سوره واقعه

تا یادم نرفته تمام اعیاد رجب پیشاپیش مبارک 

 

بعدش غرض یه یادآوریه: 

یه ختمی از سوره واقعه روایت شده که دقیق نمیدونم راوی چه کسیه 

اینجوریه که هر وقت اولین روز ماه دوشنبه باشه(مثل امروز) از روز اول شروع میشه و تا روز۱۴ام ادامه داره، روز اول 1بار خونده میشه،روز دوم 2بار،روز سوم 3بار الی آخر،البته  5شنبه ها یه دعای کوتاه هم داره که شاید بتونید تو نت پیداش کنید.البته شرح این ختم و دعاش در کتاب "گنج های معنوی" هست 

اگه دوس دارید نیت کنید و بخونید.ایشالا حاجتتون روا به خیر و مصلحت!    

من و دوستام رو هم این روزای خوب و قشنگ دعا کنید 

 

پی نوشت:اینم دعاش (حالا راوی هم مشخص)  

 

دعای 5شنبه  ها

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 20:55 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

سلام
ممنون
شما هم موفق باشید

محبوبه شیرازی سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 00:23 http://ruzhaieman.persianblog.ir

سلام
بازم منم
دست درست که یاد آوری کردی خدا خیرت بده مادر جون
من که n تا حاجت دارم
البته برای اینکه با هم قاطی نشن یکیشو نیت کردم
ایشالا توام حاجت روا شی

سلام عزیز دلم
خواهش
ایشالا حاجتت روا
التماس دعا

صدیق چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 09:14

مرسی گلی:-*

خواهش میکنم عزیز دلم:-*
قابل شما رو نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد