مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

مسافر کویر

ما مسافر کویریم کی میاد ستاره چینی؟

پیک خوش خبر امروز

 هدیه پستی

 

ساعت ۱۲ که زنگ زدن و محمد رفت دم در، یه حسی بهم گفت پستچی پشت دره.حس درست بود...باورم نمی شد من نامه داشتم... 

خیلی ذوقتو کردم واقعا غافلگیر شدم ،انتظارشو نداشتم

برای اولین بار تو زندگیم یه دوست واسم نامه داده بود.به قول خودت مثه نامه های جودی ابوت. 

و البته قشنگترین هدیه ممکن... 

 عااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم خوشگله  

همیشه میدونستی کی چی کار کنی که خوشحالم کنی و این بار هم...

 

پی نوشت:خودمو کشتم عکس آپلود شد بالاخره 

 

اول نوشت:راستی یادم نرفت که بگم خدایا شکرت که دوستی دارم که ازم دوره اما بهم نزدیک 

خیلی چاکریم اوس کریم 

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 21:10

به این میگن یه پست احساسی :-)
ایشاالله همیشه خوش باشین ...

ممنون
همچنین

سمیه یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 21:39

چه خوب!:)خوش به حالت.خدایی خیلی باحاله!منم همیشه خیلی دوس داشتم اما تا حالا که نامه ای نداشتم!:((

واااااااااااااااای سمیه جون خیلی حال میده
اونم وقتی منتظرش نباشی یا یه همچین چیزی
حالا به نظرت کی بود؟؟؟

غیاثی دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 03:24

یه مدت با دخترخاله هام فقط نامه بازی میکردیم.وای که چه حالی میداد.
واقعا حس خوبی داره.

عجب بچه های باحالی:-)

صدیق دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 14:22

چقد قشنگ احساساتتو بیان کردی:دی مثل همیشه با هیجان:-) دستاتم اونجوری محکم بهم زدی؟:D
میبوسمت عزیزم:-*

واااااااااااااااااااای،آره صدیق جونم همون موقع که دیدمشو ذوق مرگ شدم:دی
منم می بوسمت گلم:-*

ع سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 01:40

پس خوش بحالتون که این حرف ناپلئون که میگه نایاب ترین چیزها در جهان دوست صمیمی است در مورد شما و دوستتون صدق نکرده!

دوستای صمیمی کم یابن اما خدا رو شکر من چندتایی دارم که همشون نابن.اینو همیشه گفتم:-)

سمیه سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 09:29

همممممممم خوب بذار حدس بزنم...
بابالنگ دراز بوده؟؟؟

عزیزتر از تمام بابا لنگ درازای دنیاست

شکلات سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 23:04

به این میگن یه ابتکار جالب که فقط دوستی می تونه این کار رو بکنه که بدونه چطور بهترین دوستشو غافلگیر کنه...........

به به! چه عجب از این ورا ;)
فک نکنم بهترین دوستش باشم اما اون یکی از بهتریناست

محبوبه شیرازی چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 12:29 http://ruzhaieman.persianblog.ir/

سلام عزیزم
واقعا از خوشحالی تو خوشحال شدم
من فقط یه بار از یه دوست نامه داشتم
کادوی تولدمو برام فرستاد
می دونم چه حالی داره آدم . وقتی پستچی برات نامه میاره
حتی از اس ام اس هم باحالتره:-)
تو خودت دوست خوبی هستی واسه همین دوستای خوب داری
بوووووس
امیدوارم همیشه خوشحال باشی

سلام
ممنون
چه دوست خوبی داری تو هم
لطف توست که منو دوست خوب میدونی
ایشالا تو هم همیشه شاد باشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 19:11

فکر نمی کردم اینقدر با اوس کریم خدودمونی باشی:دی

دیگه دیگه
منو اوس کریم رفیق فابریکیم بابا

صدیق دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 10:06

بابا آپ کن دیگه هی هر روز می آم سر می زنم خبری نیست!:دی
در ضمن یادآوری این نکته را بر خود لازم می دانم که: تو هم قطعا یکی از بهترین و عزیز ترین دوستای اونی لوس خانم:-*

چشم خانوم خانوما،شما امر بفرما
تو از کجا میدونی؟
اون که نگفته بهت؟هان؟:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد